Umulige undertekster
投稿者: Gitte Gifford
Gitte Gifford
Gitte Gifford
Local time: 02:24
英語 から デンマーク語
+ ...
追悼
Mar 3, 2008

Det her er da vist en joke, hvad?

Selv jeg - med mine skotske aner - kan ikke fatte en dyt af, hvad fyren siger! Jeg kan kun ane enkelte ord, men der er en ordbog på højkant:-) Meget apropos Gyldendal!

http://ordbog.gyldendal.subsero.dk

Pernille Chapman
Pernille Chapman  Identity Verified
英国
Local time: 01:24
2004に入会
英語 から デンマーク語
+ ...
Kan du ikke din Burns?!? Mar 3, 2008

Den første er et uddrag fra "To a Haggis" af Skotlands nationalpoet, Robert Burns. Men hvad resten angår, er jeg stort set også på bar bund.

Sjov er den under alle omstændigheder - tak!

Gitte Gifford
Gitte Gifford
英語 から デンマーク語
+ ...
TOPIC STARTER
追悼
Tak Mar 5, 2008

Tak for det, men uanset hvor meget jeg gennemgår digtets vers, mens jeg lytter til ham, kan jeg ikke læse/høre mig til hvilket vers det er:)

Jeg skal love for at det er store krav for at inde en ordbog!

Mvh
Gitte

PS Og nej jeg kendte ikke Burns, ved ikke om dit "!?" var ironisk ment...?

Jeanette Brammer
Jeanette Brammer  Identity Verified
英語 から デンマーク語
+ ...
Jo, det er en joke Mar 5, 2008

Jeg tror nu ikke, at Gyldendal har forestillet sig, at nogen forstår, hvad manden siger. Pointen er netop, at man skriver en "oversættelse", som er helt hen i vejret, og når så den modtager, man selv har valgt, får mailen, står der " Bedre oversættelse? Prøv Gyldendals online-ordborg" eller noget i den retning. Jeg har allerede sendt flere helt vanvittige forslag i håb om at vinde et ordbogsabonnement

Gitte Gifford
Gitte Gifford
英語 から デンマーク語
+ ...
TOPIC STARTER
追悼
Tak Mar 5, 2008

Jeanette, så tror jeg jeg prøver at sende Jabberwocky:)

このフォーラムには、モデレータが指定されていません。
To report site rules violations or get help, please contact site staff »

Umulige undertekster

Pastey
Your smart companion app

Pastey is an innovative desktop application that bridges the gap between human expertise and artificial intelligence. With intuitive keyboard shortcuts, Pastey transforms your source text into AI-powered draft translations.

Find out more »
Wordfast Pro
Translation Memory Software for Any Platform

Exclusive discount for ProZ.com users! Save over 13% when purchasing Wordfast Pro through ProZ.com. Wordfast is the world's #1 provider of platform-independent Translation Memory software. Consistently ranked the most user-friendly and highest value

Buy now! »